18 września

Wszystko o Hiszpanii - czyli co? :)

Nazywam się Joanna. Z wykształcenia jestem iberystką, pracuję jako tłumacz i lektor języka hiszpańskiego prowadząc firmę Tradnet. Prywatnie jestem wielką miłośniczką Hiszpanii  - jej kultury, ludzi, gastronomii, muzyki i krajobrazów. Często podróżuję po Hiszpanii, moim ulubionym kierunkiem są Wyspy Kanaryjskie. Mam to szczęście, że moja praca pozwala mi spełniać się zawodowo robiąc to, co kocham. 

Wszystko o Hiszpanii, blogi o Hiszpanii, informacje o Hiszpanii, portale hiszpańskie


Projekt Wszystko o Hiszpanii powstaje dość spontanicznie. Chciałabym, aby to miejsce stało się pewnego rodzaju "kompendium" wiedzy o wszystkich portalach, stronach www oraz blogach dotyczących Hiszpanii i języka hiszpańskiego. Sama często poszukuję w Internecie informacji związanych z szeroko pojętą kulturą hiszpańską, moi uczniowie również pytają mnie, jakie strony warto odwiedzić, aby poszerzyć informacje o tym kraju. Mam nadzieję, że ten blog ułatwi życie wszystkim szukającym.

Będę tutaj również zamieszczała moje własne spostrzeżenia, przemyślenia, zdjęcia z podróży, informacje o wydarzeniach oraz rekomendacje stron związanych z tematyką bloga, które moim zdaniem warto odwiedzić.  

Jeśli prowadzisz lub znasz interesujący portal, stronę lub bloga dotyczącego Hiszpanii i chcesz, aby znalazł się on na stronie Wszystko o Hiszpanii to napisz do mnie. Jestem otwarta na różne formy współpracy i wzajemnej promocji. Mam nadzieję, że wspólnie będziemy pracować na sukces tego projektu :)

Kontakt: wszystkoohiszpanii@gmail.com

Życzę Wam miłego poznawania linków oraz informacji o Hiszpanii, które udało mi się zebrać do chwili obecnej i zapraszam do regularnego odwiedzania bloga. Pozdrawiam serdecznie!

13 komentarzy:

  1. Cześć :) Nazywam się Olga, mieszkam w Hiszpanii i bardzo się cieszę, że powstał kolejny hiszpański blog :) Ja sama prowadzę http://olganina.com/, jest to mój blog o życiu w Hiszpanii, trochę wszystkiego, o jedzeniu, o podróżach, nie tylko hiszpańskich, dopiero zaczynam, więc wpisów niewiele. Jeśli uważasz, że mój komentarz to spam, to skasuj go, nie ma problemu, ale fajnie by było, jakbyś dodała mojego bloga do swojej bazy danych! Kto wie, może kiedyś zrealizujemy jakąś wspólną "akcję" blogową? Pozdrawiam serdecznie :) Olga

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Olga :) Bardzo dziękuję za 1-szy komentarz na tym blogu i cieszę się, że możemy się poznać. Twoja strona została już dodana w kategorii Blogi o Hiszpanii. Będę do Ciebie często zaglądała, mam nadzieję, że inni Czytelnicy bloga również ;) Jeśli chodzi o jakieś wspólne działania w przyszłości to jestem jak najbardziej na tak. Serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam znajomą, która wyjechała do Hiszpanii. I czasem zapraszam mnie do odwiedzenia tego kraju. Rowerowa wyprawa do Hiszpanii? To było by coś :) Chętnie poczytam jak Hiszpania wygląda pod względem infrastruktury rowerowej :)
    Zapraszam na mój blog przy okazji: www.przemoteam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Przemek :) Do Hiszpanii zawsze warto się wybrać, a ścieżek i tras rowerowych jest tam sporo. Może napiszę kiedyś post o rowerowej infrastrukturze. A na razie załączam linki do stron, które mogą Cię zainteresować: http://www.podroze.pl/swiat/europa/hiszpania/katalonia-rowerem-przez-hiszpanie/2199/ oraz http://www.spain.info/pl/reportajes/descubra_el_pais_vasco_en_bicicleta.html Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Joanno! Od jakiegoś czasu śledzę Twój blog z zainteresowaniem. Wielka szkoda, że wpisy pojawiają się rzadko, bo zawsze z przyjemnością je czytam, szczególnie te o Wyspach Kanaryjskich (choć ja akurat, gdybym miała wskazać swój ulubiony rejon Hiszpanii, to z pewnością byłaby to Katalonia) :) Ja również nieśmiało polecam moją stronę http://www.hiszpanskidlapolakow.com/ do listy blogów o hiszpańskim i Hiszpanii. Mam również pomysł na współpracę, ale nie znalazłam na blogu maila kontaktowego, mogłabyś podać mi adres, pod który mogę napisać? ¡Saludos! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ¡Hola Edyta! Bardzo mi miło przeczytać tak ciepłe słowa. Twoja strona została już dodana do listy blogów. W międzyczasie udało nam się już skontaktować, ale faktycznie na stronie brakuje mojego maila kontaktowego, co za chwilę zaktualizuję w zakładce O blogu. Saludos :)

      Usuń
  7. Jadąc za granicę zazwyczaj nosiłam gotówkę ze sobą. To nie jest najlepsze rozwiązanie, mając na uwadze, że pieniądze możemy zgubić bądź możemy zostać okradzeni. Szukając sposobów jak uniknąć konieczności noszenia gotówki ze sobą, natknęłam się na ofertę firmy https://www.igoriacard.com/ oferującej kartę wielowalutową. Jakie jest Twoje zdanie na jej temat?

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprosimy o więcej wartościowych tekstów i powodzenia w projekcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć :) Nazywam się Joanna Walska i od niedawna prowadzę bloga https://matkapolkawhiszpanii.blog/, na którym można znaleźć tematy związane z Hiszpanią i językiem hiszpańskim. Nie ma jeszcze zbyt wielu wpisów, ponieważ kilka miesięcy temu dopiero zaczęłam pisać, ale w związku z moją miłością do tego kraju, będą pojawiać się nowe teksty. Jeśli uważasz, że mój blog mógłby znaleźć się w Twojej bazie danych, to byłoby super. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, że od czasu do czasu trzeba gdzie się wybrać. W końcu jesteśmy tylko ludźmi... Pamiętajmy o tym, aby podróżować bezpiecznie. Dlatego warto wziąć pod uwagę dobre ubezpieczenia, nawet tego typu https://unilink.pl/ubezpieczenia/samochod/auto-assistance . Bo podstawowe ubezpieczenie może nie wystraczeć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny wybór. Ja co roku jeżdżę do Hiszpanii na wakacje.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wszystko o Hiszpanii , Blogger